tv; marvels iron fist

 
Okej så igår blev jag klar med Marvel & Netflix Iron Fist - it's serie-inläggs time!! Så ni som sett den - vad tyckte ni? Jag tyckte att den var väldigt enjoyable. Den hade inte lika snygga fight-sceener som Daredevil tho, the badguys var väl inte något att hänga jättemycket i granen men jag gillade de flesta karaktärerna. Det bästa var typ alla easter eggs inför the defenders, samt Claire Temple bc Claire Temple. Plotten var intressant och underhållande även om den var lite flawed. Jag vet inte vart den hamnar i ordningen då, tror att jag ev gillade Luke Cage bättre men sätter dem nog på samma plats. Jag gillade karaktärerna bättre i Luke Cage men plotten i Iron Fist var nog ändå lite mer spännande. Förstår dock inte varför den fått så dålig kritik? Tycker verkligen att den höll samma standard som de andra serierna. Men nu - vad tycker ni?? Vill typ diskutera den för att reda ut vad jag själv tyckte haha! Men ni kan se den HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0