we don't live twice, just let that sink in.

 
Åh Alex hängde med till stallet idag efter jobbet för att fota!! Den fina solen försvann åt eftermiddagen och det blåste storm men massor av fina bilder blev det - trots Amigo psycho-utbrott när vi skulle fota sista där han fick helt spel?? Men han var fin ett tag för bilder iallafall haha. Annars har jag jobbat, haft utsläpp i stallet på morgonen och igår fick jag en allergi-attack åt kvällen så spenderade fredagen med att det kliad överallt, halsen svullnade och fick stora jäkla utslag överallt?? Hjälp. Thea ville köra mig till sjukhuset och mamma svarade "jaha vad åt du" tre timmar senare haha. Men käkade mina tabletter och gick och la mig tidigt, har haft lite jobbigt att andas idag också men släppte lagom till stallet så nu är det nästan helt bra igen. Om någon undrar vart allergin kom ifrån så vet jag inte. Åt ingen man jag inte ätit flera gånger förut. Är allergisk mot livet helt enkelt. Nu är det äntligen helg och jag ska över till Caspian för att dricka vin. Over and out, trevlig helg och så blir det massor av bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Boel

Fina bilder!

2017-03-19 @ 12:51:02
URL: http://livetsmix.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0