we sat outside 'til we were numb; two Coronas and limes and our thoughts.

Godmorgon! Sådär runt halv 11 denna snöiga onsdags morgon. Min rygg är fortfarande fucked och jag är trött. Kommer sitta här och se på gilmore girls med min nya vetekudde tills jag måste dra mig ut i snöstormen. Onsdags-mood. Gårdagen var inte kul, också på grund av ryggen som inte gick ihop med 9,5 timmar jobb, men slutade bra med hamburgare och te-mys med Anna! Vi käkade popcorn och såg på shadowhunters finalen, samt massor av skitsnack såklart. Also, vi provade quornburgare och de var väldigt mycket bättre än förväntat. Smakade väldigt mycket ... hamburgare?? Tillagade med massor av grillkrydda och ackompanjera med frisco-bröd, massor av ost, max-dressing och avocado. Våra popcorn ackompanjerades med massor av cheddar krydda haha. Bättre tisdag alltså trots jobbdag från helvete. Bara tre dagar kvar till helg - tagga sovmorgon, mellokväll och att vara ledig!! 

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så mysigt!! :)

sv: Väldigt :D Jaa, men visst!

2017-03-10 @ 14:43:27
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0