you've got nothing to lose except for me and you

 
Dödsförkyld, snorig och trött. Det är jag denna halvsoliga lediga torsdag. På uppsidan är det en vecka kvar tills jag ska iväg och se You Me At Six, annars ska jag äta laxpasta ikväll och ta ett långt bad. Men först ska jag skicka upp en vlog (amigo vlog y'all!!) och dra upp till stallet. Hovslagaren var här igår och Amigo hade lite tryck ifrån snösulorna som kunde göra honom öm i fötterna. Åkte upp efter jobbet igår och gick med honom i stallgången och han var lite stapplig, idag får bli den avgörande kollen. Är han helt ok så skrittar vi en sväng runt hagen eftersom att det är så mjukt där annars får vi de beroende på hur öm han är. Annars har jag tagit sovmorgon och legat i sängen med flera koppar te samt kollat på gilmore girls till klockan 12. Har feber som går upp och ner hela tiden så pendlar mellan svinkall och svinvarm. Började känna mig extra snorig och jävlig igår och febern kickade in på kvällen. HATAR att vara förkyld. Är man inte helt körd med feber så är man ju "frisk" men allt man gör är jobbigt, man "gråter" när det blir ljust och näsan är som en tappkran. Älskar livet! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh men krya finis!

Svar: TAACK
Josäfin

2017-03-16 @ 21:56:16
Postat av: Frida

Ja det var riktigt mys :)
Härliga bilder! Älskar att ni matchar varandra med hårfärgerna lite på dessa bilder :)

Svar: Haha visst gör vi?? Haha!
Josäfin

2017-03-17 @ 08:56:44
URL: http://mischievous.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0