fotografering med monster-ponnyn

 
Dagens-stall outfit haha! Det vill säga jag och Alex har varit iväg och fotat hehe. Ska kolla igenom alla bilder nu och redigera lite innan jag lägger mig. Men tror vi har massor av fina bilder! Dock så var ju hästen ... ah. Alltså han var ju inte dum egentligen men hade något fix att han inte kunde stå med ryggen mot solen (eller bort från stallet, idk) så vi hade problem med att få fina motljus-bilder. Blev jättestressad och kastade sig runt och höll på? Knäppskalle. Sen fick han nå attack på slutet och blev skitdryg påvägen hem men sedan lugnade han ner sig och var som vanligt igen. Vet inte varför han får sådanna där ryck?? Så irriterande, vi var ju båda på bra humör innan och sedan måste jag rycka till honom för att han kastar sig runt liksom? Sen blir han arg på mig för att jag rycker tag i honom och blir ännu drygare haha... Ond cirkel delux. Sen får man ju skämmas också när mammas vän skulle rida igår så att jag fick en stall-ledig dag nu när mamma är i spanien - OCH AMIGO KASTAR AV HENNE??? Alltså ponnyjäkel!! Hon landade på fötterna och sa att hon inte blev avskräckt - men jag blev det haha!! Lär inte hoppa upp igen - nope!! Okej nädå, han var ju supersnäll i söndags så vi får se. Men där har ni update om min monster-ponny. Men han var ju go mestadels av fotograferingen så en halv stjärna kanske han kan få. Eller kanske inte haha, men hoppas ni är taggade på lite bilder!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten buse han har blivit den där rackarns Amigo!😅

2017-05-23 @ 23:54:01
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men usch då, obehagligt! Hoppas ni lyckade få till en massa snygga bilder trots omständigheterna! :)

2017-05-24 @ 06:33:40
URL: http://amandajona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0