if I survive I'll dive back in.

 

1. Favoritserie på tv just nu? Alltså SENSE8 har ju droppat och SHITTT alltså! Så snyggt gjord, så älskvärda karaktärer och så bara bra!! BÄSTA PÅ HELA "SOMMAREN" haha! Nu när den är slut längtar jag till Orphan Black, Orange Is The New Black och Game of Thrones, några andra favoriter på sommaren.

 

2. Favoritkaraktär? Alla i SENSE8, på riktigt kommer gå under och vem som helst av dem kommer dö i denna säsong. My babys. Det finns ingen annan serie där jag älskar alla karaktärer och tycker att alla karaktärer har intressanta storylines. På riktigt - se den!!

 

3. Tv-serie som gör dig besviken just nu? Alltså jag vet inte, har ju knappt sett något av senaste säsongen av THE 100 som var en klar favorit förut.

 

4. Tv-serie som överträffat dina förväntningar? Såg juförsig denna i höstas med alltså SWEET/VICIOS från MTV var verkligen över förväntan! Trodde att den skulle vara något man slökollade på när man hade tid och plötsligt var den en av typ tre serier jag följde till dagen! Däremot så är ju MTV shit och valde att inte ge den en andra säsong, gråter.

 

5. Något du är trött på? Serier som ska försöka överdriva allt så att det blir sjukt fult. Dvs typ Pretty Little Liars "hej jag ramlade på en yxa och råkade tappa huvudet" typ. Det behöver liksom inte var 1 kilometer för långt för att vara intressant, tröttsamt.

 

6. Något du vill se mer av? Alltså mer serier som sense8!! (ett jävla tjat om denna men ok). Dvs mer serier där jag ÄLSKAR precis alla karaktärer. Annars så vill jag se mer defenders. Okej har bara sett trailern såklart men vet redan nu att jag kommer vilja ha mer efter första säsongen haha. 

 

7. En scen du minns från de senaste veckorna? Alltså typ hela sense8 säsong två men alltså måste nog säga att något av det mest episka jag sett var Sun Bak jaga sin bror (som flyg i panik also) i endast glitter-hotpants och svart BH med en pistol i handen till Kill Bill sirener. GOOOOLD!!

 

8. Har du något maratonprojekt? Inte just nu, har precis avslutat Gilmore Girls alla säsongen och inväntar nu något nytt!

 

9. Tv-serie som inte går just nu men som du längtar efter? Är taggad på orange is the new black och orphan black! OCH THE DEFENDERS OMG JA OCH GAME OF THRONES !!! SÅÅÅ mycket bra som kommer tillbaka denna sommar!

 

10. Tv-serie som du inte sett än men som ligger snart på tur? Har precis sett klart GIRLBOSS som var nästa på tur men just nu letar jag en ny serie att se mellan mina "till dagen" serier. Har ni något tips?? Please tell me! Så länge ska jag binga nya säsongen av Unbreakable Kimmy Schmidt.


Kommentarer
Postat av: hellstromellinor.blogg.se

Jag måste nog ge sense8 en chans!

Svar: bästa serien!
Josäfin

2017-05-23 @ 20:18:56
URL: http://hellstromellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0