well you can ignore it but only for so long

- skulle slänga upp denna igår men behövde göra fkn postenutbilningar (haha hatar livet) så klockan han bli typ tio så då får ni denna idag) -
 
Dagens Låt: Alltså Sara påminde mig om att Fall Out Boy släppt en ny låt och är helt besatt. HÄÄÄR har ni den. 
 
Dagens Väder: Jättefint, hagelstorm, helt blå himmel med strålande sol, regn, snöstorm - alla våra årstider med jämna mellanrum alltså. Stadigt på fem grader typ, mysigt. Gick från typ sommar till vinter?? WHY
 
Dagens Bitterhet: Alltså okej, vi hade en tant idag som ba levde rövare i kassen med nya tjejen för att hennes jäkla ost inte gick in för rätt pris. Visar i bladet att den osten inte gäller på priset varpå hon ba "KOM OCH SE PÅ SKYLTEN NÅGON HAR SKRIVIT ATT DEN GÄLLER JAG GER MIG FAAN INTE" osv. Så följde med, kollade snabbt för pallade inte lyssna på hennes skrik (på riktigt!! KÄRRING!!) (haha) så sa bara att "ah men vi fixar det!" med ett leende. Men tanten tyckte väl inte att det räckte utan kastade typ frma osten i kassen och skriker "JAG HADE RÄTT NI HAR FEL" åt nya tjejen??  SATKÄRRING?? Men är ej bitter för det jag är bara FUCKING BITTER FÖR ATT DET VISADE SIG ATT HON VISAT MIG FEL SKYLT DVS HON HADE TAGIT FEL SORTS JÄVLA OST!!!! Hade fan gjort min dag att sätta tantjäveln på plats, kommer vara bitter över detta så länge haha. 
 
Dagens Craving: Alltså är jättesugen på typ potatissallad men alltså det typ snöar och är fem grader så bev fisk-soppa haha. Annars har jag craving efter linschips.
 
Dagens Serie: Har två avsnitt kvar av SENSE8 och gråter typ redan. VARFÖR råkade jag binga så mycket?? Bästa serien. Säsong två 100 av 10. 
 
Dagens Tagg: Eurovision och att förtära alkohol i helgen! Haha Andreas skrev "ska vi förtära alkoholen med ett drinking-game?" i evenemanget och Elin svarade "ändå rimlig sak att fundera på klockan sju på morgonen" haha! Och nej vi använder inte ordet förtära i vanliga fall men skrev det i evenemangs-beskrivningen för att det lät så kul tillsammans med "är ni sugna på att bada i champagne medan vindarna viskar våra namn".
 
Dagens Mående: Är pollenröjd så in i satan med lite febertoppar (dock inte långvariga men ahhh hatar detta) men slipper rinnande ögon med nya dropparna (nu känns de istället torrare än en öken men hellre det än att de bara rinner) och är ändå helt okej med pollen-tabletterna. Känner mig seg bara.

Kommentarer
Postat av: JoJo

kul att läsa och så härliga bilder! :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2017-05-10 @ 21:27:10
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0