we've got our riot gear on but we just want to have fun.

vi är redo för att se hela europa sjunga ut!! ÄR DET EUROVISION FEST ELLER ÄR DET EUROVISION FEST!
kvällen började med tacoooos (dvs åt också tacos som natt-mat, bästa) och slutade med champagne direkt från flaskan haha!
 ronja stod för champagne poppandet och översvämmade alla.
 vi förar med mimosa på balkongen och sedan ställde vi fram shotbrickan och guacamole chipsen!!
 i mellanakterna gick vissa för att röka och vissa tog tok-fula selfies haha! bjuder på den bästa iallafall, hur cute är vi?
 meeer mimosa!! och ölen med "det perfekta skummet" ... not heh.
 sen flödade lite mer öl och ja, eh lite fler shots.
 sen slutade kvällen strax innan tre tror jag och vi satt i en ring runt mitt minimala soffbord och snackade skit. 10 av 10 bra lördag!
 
Hur är det möjligt att varje helg får sådanna här lat-dagar som jag haft idag igen? Har städat, tagit sovmorgon och typ kollat ikapp alla agents of s.h.i.e.l.d avsnitten jag missat med en varm macka i sängen haha. Men igår så har jag ju ändå både jobbat, varit i stallet och hostat eurovision fest sååå då kanske man får haha. Nej men ska med Thea och panta och sedan ska jag köpa med plocksallad hem, åh vad gott!! Tänkte om jag skulle köpa hem sushi eller eventuellt pizza men sen så bara kom det till mig - plocksallad! Livet ju haha. Men annars så är livet bra, hade en supermysig kväll igår med vännerna framför TV:n som resten av europa. Vi hejade ju förutom på Sverige på Moldavien och deras epic saxophone guy. Längtar tills de spelar den på krogen i sommar och alla kör på den där fula dansen haha. Nej men vi hörs, nu ska vi dra iväg för att köpa plocksallad, sen blir det SKAM och sista avsnittet av SENSE8 ikväll. Kommer typ gråta, har glömt hur mycket jag älskar den serien!! MAY IT NEVER END

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Hahha sååå roligt :D

2017-05-14 @ 18:11:50
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Celine

Ser ju så kul ut!

2017-05-15 @ 20:13:04
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0