en sådan där jul-lista nu när det bara är en månad kvar

 
 

1. Är det ett nöje att slå in julklapparna eller är det rena mardrömmen?
Det är en blandning, men kanske mest nöje eftersom att man alltid ser vilka paket under granen som är från mig. Dvs de är kasst inslagna och har typ MARVEL papper istället för julpapper haha! Får se vad årets bjuder på, kan nog inte toppa förra årets holografiska stormtrooper papper.

 

2. Adventsljusstake VS julstjärna?
Finare med en stjärna i fönstret tycker jag, flashbacks från mitt kontorsjobb där jag blev tvingad att plocka ner ljusstakarna i ALLA hundra fönster.

 

3. Vad dricker du helst till julmaten?
Borde kanske skriva julmust men gillar typ inte julmust?? Det är så bubbligt?? Vin är ju gott höhö.

 

4. Har du en äkta gran eller kör du på plastgranen?
Plast: man låter träden stå kvar i skogen och den dör inte och barrar ner hela ens liv.

 

5. Drömjulklappen i år?
Är väl kanske en gopro/action kamera!! Annars typ något helt oväntat som vekrligen passar mig.

 

6. Vad får absolut INTE hända på julafton?
Hummern är slut!! Hahaha okej hur bortskämd kan en låta, men det är tradition för oss haha! Nej men kanske att hela familjen inte kan samlas?

 

7. En jultradition som du vill slopa?
Vi har nog ingen! Jag gillar alla våra traditioner tror jag??

 

8. Vilken/vilka doft/er påminner dig om julen?
Alltså typ varmt te?? Vilket te som, eller kanske typ saffran?? Ah Saffran är fan jul.

 

9. Du får välja två temafärger att inreda julen med, vilka färger blir det?
Silver, rött och sen vettefan haha.

 

10. Marabou- chokladhus VS pepparkakshus?
Jag må ha gått estet men tro mig, jag kan inte bygga något hus. Men gillar marabou mer än pepparkakor såå

 

11. Var ska du fira jul i år?
Vi firar alltid hemma med hundarna och familjen! Så mysigt.

 

12. Det bästa med julen är...?
Den bara är!! Det är så mysigt, hela familjen är med, man får presenter och man får ge presenter (älskar att ge presenter) och man bara myser!! TAGGAAA


Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Alltså, bilderna, så fina ni ääär! :D

Svar: tack!! :D
Josäfin

2017-11-24 @ 18:23:59
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken mysig jullista!

Svar: men visst?? älskar ju listor så denna funkade ju bra!
Josäfin

2017-11-26 @ 06:20:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Sååå gulliga bilder, ni är alltid lika fina!

2017-12-02 @ 01:21:16
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0