got nothing to lose and nothing to prove

 
Halloj på er, jag är hemma!! Trött som ett as men glad att få sova i min egen säng. Och ah det var väl det, vädret är ju inte lika nice här och jag ska tillbaka på jobbet på måndag. Naee rip. Men jävlar vad bra vi har haft! Om sängen var lika skön som min hemma och jag hade min dator hade ni inte sett mig på ett bra tag haha! Solen har varit framme alla dagar, vi har haft det varmt och skönt, druckit massor av drinkar och ätit supergod mat! Vi har dessutom lärt mormor och morfar spela beer-pong och gissa vad?? VI FICK SPÖ!! AV PENSINÄRERNA!! Haha legender, nej men så en galet skön vecka har vi haft. Rätt så lugn (inte för att det märks dock fyfan vad trött jag är) och riktigt härlig och mysig! Men nu är jag hemma, har fixat ihop mig en tallrik tacos (omg vad gott) och nu inväntar jag en bra tid att lägga mig i sängen med lite serier och en skål popcorn. Har ju sååå mycket serier att glo igen, har inte sett någon på hela veckan!! Har en veckans serier att se igen, Netflix har droppat The Punisher som jag ska se och sedan har marvels Runaways dragit igång på hulu. Så jag har saker att göra iallafall haha! Men för nu så börjar vi med Shameless och kanske första Runaways avsnittet?? Är ju såååå taggad på den!! Men hur som, härliga semesterbilder kommer imorgon. Har faktiskt inte fotat så mycket men några bilder ska jag väl kunna bjuda på. Nu ska jag poppa popcorn och sova som en stock, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0