I know there's plenty more fish in the sea but only sharks circle me

startade veckan med att prova havregrynsgröt med bär och jordnötssmör. det var gott i fem tuggor sen, nja. besvikelsen haha
 vi hade lite sol och fin höst, omg jaaa!! och jag och jossan käkade såklart rosa kanelbullar på kanelbullens dag.
 pappa var med i stallet och fotade! amigo var jättesnäll fast han var lite lat och bilderna blev faktiskt bra! plus, hur snygga var vi inte?? 
 jag hade fredags feeling och tog lite selfies med min nya plast-monstrea som aldrig kommer dö och lämna mig haha.
 systrarna thorin rullade in för american horror story och torsdags mys! jag fixade nattmackor och smoothies, thea fixade godaste oreo cupcakesen!
 och som sagt så bjöd fredagen på vinkväll hos ronja & anti tills sent in på natten.
 fetaste "bakis frukosten", var inte så baskis på lördagen dock men frukosten var ändå sååååå god, omfg.
mötte upp dessa trötta själar på lördagen för att köpa sushi. also carro: "tävling, den som sveper först vinner" 5 sek senare - naptime.
 drack drinkar och selfie inception
 amanda firade födelsedagen i förskott med fireball (och jäger haha) och vi hade nostalgi och spelade guitarhero! 
 och veckan avslutades med att jag kollade ut på regnet och sa "fuck this" och så bokade vi en resa till köpenhamn. sedan firade jag det med falafel haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart har du köpt plastmonstreran? :O

Svar: min mamma beställde det till sitt jobb Örsundsbro Färg!
Josäfin

2017-10-09 @ 11:04:57
Postat av: Fannylinneaeleonora

åh så fin amigo är!

Svar: tack!! :D
Josäfin

2017-10-09 @ 15:54:57
URL: http://www.nouw.com/ournewhome

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0