we reach the top, we took the fall; but we laughed through it all

igår var vi på icas 100års fest!! här sitter vi och inväntar maten med champagne, oklart om vi fick den för att Stina klagade eller om chefen beställde in haha
 don't waste my time, hämta mera champagne! also förätt - toast skagen minus toast plus finnknäcke.
 gissa om det var bra ljus i lokalen?? svart nej, vi alla såg ut som snygga smurfar
 alla ica-handlare uppe på scenen. senare stod darin där och sjöng medan vi käkade, sånt som händer ni vet haha
 jossans döda blick i bakgrunden på våran skål-blick är allt och till höger ser ni en nöjd olof när han får alla våra rom-glas.
sedan dans efter alldeles för mycket skumpa (det dracks dåligt vid min sida av bordet så gick in i min roll som drunk aunt josäfin - "levande trashcan")
jag såg "sour fish" på några små kartonger i kylen och ba HÖRRNI VAD ÄR DET DÄR JAG VILL HA!! blev en hel del shots efter det, hehehe
 sitter i vippen - med mer champagne. otippat haha!
 omg alltså killen ovan hoppade in i bilden och jossan bara knuffade bort honom hahahahhaahaha!! 
olof sa att han hittat sin framtida fru på dansgolvet och när anna säger "åh nej, var det mamma" var detta hans reaktion haha!
(dvs chefen, fatta den dåliga stämningen på ica örsundsbro på måndag om detta varit fallet) also alva & johan säger skål!
 
Igår bar det ju iväg till ICAs 100 års fest direkt efter jobbet. Det bjöds på drinkar och vin, vi fick in massor av skumpa och det blev en hel del sour fish shot. Jag hade alltså en galet rolig kväll med mina kollegor. Dansade till Darin (som de satte under middagen och inte "efterfesten", oklart val vafan haha) och drack mer champagne. Maten var väl inte det bästa jag ätit i hela mitt liv (plus att jag och alva inte tänkte på att anmäla veg under "allergier" haha) men sällskapet var amazing. Så roligt att se alla i andra kläder än ICA fleecen också. Dessutom höll festen på bra jäkla länge?? Jag hade eventuellt planer att dra till Fridas inflyttningsfest men vi drog inte ifrån festen förrens klockan var halv tre. Dessutom var ju Jossans pojkvän en ängel och droppade av mig hemma, värsta lyxen! Hade dock inget "fyllekäk" hemma och var faktiskt hungrig efter endast en tallrik skagenröra, en huvudrätt av endast potatissallad och lite grönsaker och en liten kopp vitchoklad mousse haha. Så jag kokade ihop lite pasta med fetaost som jag käkade i sängen framför ett avsnitt av Looking. Vaknade klockan sju dagen efter, mådde skit haha, drack ett stort glas samarin, somnade om och vaknade vid 11 och mådde super! Wohoo, älskar att vakna andra gången och bakfyllan bara är borta?? Var bara lite seg och lite uttorkad, cheers to that! Spenderade dagen med att chilla, åka till stallet och fota / rida lite och sedan käkade jag mozzarella och tomatmackor hemma. Bra söndag ändå, plus att jag bara ska jobba tre dagar till innan jag drar till Köpenhamn! Taggad till hundra och livet ser bra ut. Nu ska jag öppna en påse nötter och se veckans how to ge away with murder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0