I know that you'll always be my happy ending.

 
Hallå på er! Vaknade innan mitt larm, upptäckte att mitt schema ändrats så att jag börjar 12 och är allmänt på bra humör. Var det igår också, otroligt nog! Är alltid på dåligt humör 75% av tisdagen för att jag jobbar hela dagen och vi har pensionära-dag så ca hälften av alla kunder är griniga pensionärer haha. Senast förra tisdagen tror jag så var det en tant som anklagade mig för att sno hennes pengar. "Du fick den i handen" "Ah det tror jag ja!! ... Oj där var den ju i plånboken" :). Okej nej ska inte vara sådan haha. Men har annars ätit massor av gott, som ovan kan ni ju se hehe. Käkade sushi-lunch med mamma igår, pannkakor på kvällen och startade dagen med grön smoothie på banan, kiwi, avokado, spenat, en halv lime och lite mandelmjölk. Blev rätt god ändå, men var väl inte så himla hype på mandelmjölken. Men det är nog en vanesak, ska köra igen på fredag men med hallon och blåbär. Jag har "stängnings-vecka" på jobbet denna vecka så igår var enda dagen jag kommer vara hemma i någorlunda tid så det lär vara ganska dött här tills helgen. Då ska vi fira Elin (som fyller år idag!!) och sedan ska jag bara chilla. Annars blir det sena kvällar, många koppar te och AHS med Thea på torsdag, mys! Hoppas ni får en mysig dag hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Guuud vad mycket gott!

2017-09-06 @ 14:13:17
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Celine

Pannkakorna såg ju så galet goda ut!

Svar: det var såå goda!
Josäfin

2017-09-08 @ 13:08:10
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0