some people they got the money, drive around in lamborghinis. I don't need any of those things I just wanna dance like a motherfucker

 
Redan eftermiddag, det vill säga denna söndag har rullat på. Kanske mest för att jag sov till tolv och låg kvar i sängen och kollade på Atypical med en skål pasta haha. Spenderade lördagskvällen hemma och försökte ragga någon vän att umgås med men alla var sjuka, borta eller bailade. Så var ofrivilligt ensam hemma framför datorn och sjukt uttråkad, ovärdaste lördagen!! Men precis innan jag skulle kasta in handuken och tröst-käka chips i sängen så kom ett ljus från ovan och Jackie skrev att de skulle ut! Så bytte sängen mot ett dansgolv och kom hem klockan fem istället. Så hängde med Jackie och hennes vänner samt träffade på några andra kända ansikten, blev en bra kväll ändå! Fick också många kommentarer på min FEMME-tröja som jag drog på mig, bland annat en kille som pekade och på texten och ropade "så sjukt nice!!". Dock oklart i efterhand om han faktiskt menade texten eller tyckte att jag hade nice bröst, jag svarade "åh tack" och lyfte min cider i en skål iallafall haha. Hängde sedan hemma hos Jackie en stund när Birger stängt innan jag stannade förbi Max och köpte med pommes innan jag cyklade hem. Är obakis men väldigt trött, lite ont i ländryggen men hade förväntat mig att den skulle klara sig mycket värre med tanke på att den inte pallat cykla på ett tag. Så win där, plus att jag skippade klackarna för att spara på den haha. Men solen skiner, jag ska käka något och sedan ska jag fota lite porträtt på stubbåkern. Hoppas verkligen på att få en riktigt snyggt kvällsljus! Ska longera Amigo sedan också eller gå på promenad, vi får se! Så blir lite Amigo bilder också hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

Härliga bilder!

2017-09-03 @ 18:02:44
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Men åhh så underbart att vara ute och dansa!! Så härligt!! Kram

2017-09-03 @ 18:04:18
URL: http://matildaberlin.se
Postat av: Louise

Den serien är så bra! 😊

2017-09-04 @ 00:21:39
URL: http://nouw.com/louiseelinore

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0