to be the greatest, yeah, all that you need is love

 
Hallå på er, sådär på eftermiddagen. Jag är halvsjuk och har suttit framför datorn hela dagen typ. Gjort vadå kanske ni undrar? Jo, sommarfilmen 2017 är på rendering as we speak!! Har också sett 75% av säsong 4 av Parks & Recs medan jag rednerade ihop klippen, produktiv dag! Nu ska jag rulla hem mot örsa för att käka med mamma, Poyo & Åsa. Blir ett bra slut på denna vecka. Har haft en supermysig helg och gårdagen bestod av pizza på american takeaway med Fredrik & Andreas och sedan mötte vi upp några fler och hängde hemma hos mig och drack drinkar (vissa godare än andra.. heh) och spelade jackbox på TV:n (och som ni ser går vi absolut inte till personangrepp haha). Samt gjorde lite hotshots, var ju ändå lördag. Bra kväll helt enkelt, och nu ska jag rulla iväg för grillat - hur gott?? Dock skitväder men vad gör det egentligen när vi ändå ska sitta inne. Nästa vecka hoppas jag på bättre väder, att komma igång med mitt tränings-schema ordentligt och att livet ska rulla på. Samt utgång, dans och kanske en shot och eller två. Haha! Brukar inte vara så svårt att styra upp.

Kommentarer
Postat av: Sara Karlsson

Vad mysigt! Låter som en toppen helg :D

2017-09-24 @ 20:33:29
URL: http://sjkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0