all the back and forth getting complicated, running me around got me frustrated

 
Det regnar, jag jobbar hela dagen, är svintrött och har en dålig ryggdag. Ughh. Saker jag gjorde igår: jobbade (tre dagar kvar till helg håll ut), tvättade (h a t a r att hänga tvätt??), fixade matlådor till hela veckan (risotto for life) och fixade stopp i badkaret (pls never let this happen again). Mitt liv är verkligen så spännande ibland haha. Nej nu ska vi inte vara sådanna, har ju faktiskt jätteroliga planer för helgen. Sur nog hade dock min kiropraktior påsklov den jäveln så får vänta med att boka tid tills nästa vecka eftersom att den känts lite knackig. Har nog sovit helt snett dock för den är inte glad på mig idag men hoppas att dagen rullar på snabbt så att jag får komma hem till min vetekudde. Annars då?? Överkonsumerar morotssaft, har börjat se två nya serier (Siren & Everything Sucks) och det har ju faktiskt varit soligt fram till idag. Hoppas dock att regnet bara röjer undan all jäkla snö som är kvar nu så att våren kan rulla in ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Ellen Gräntz

Eh HUR GOTT ser det ut? MUMS!

Svar: Det var såååå gott!! :D
Josäfin

2018-04-04 @ 18:13:52
URL: http://ellengrantz.blogg.se/
Postat av: Linda

riktigt god mat :)

Svar: mat = livet haha!
Josäfin

2018-04-04 @ 19:00:15
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: My Nordqvist

Haha du kan komma hit till snöstormen så får du riktiga vårkänslor!! Hahaha sååå less

2018-04-05 @ 14:17:32
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0