all the palm trees have the money, watching from above the endless party

 

1. Har du något smeknamn?

Josse. Hur kul är det egentligen inte att min blogg heter JOSSAN-Amigo när jag inte kallas det? Men vafan bloggen kan ju inte heta JOSSE-Amigo?? Låter ju skumt. Kallas också Drunk Aunt Josäfin efter att jag målat en gubbe som gjorde något på drawful och Thea skrev alternativet "drunk aunt Josäfin" haha. Detta är nu mitt onyktra (lär skit-fulla) alter ego. Hon är inte att lita på. 

 

2. Har du något konstigt du alltid behöver göra?

Har en ovana att knäcka fingrarna. Och nacken. Och cirka allt. Sitter också konstant och skakar på benet vilket får mina vänner att slita håret av irritation.

 

3. Andra måsten?

Hatar att vara utan nagellack och måste alltid se ett avsnitt av en serie innan jag somnar. Kommer på riktigt hem fyra på natten och ska upp halv åtta för att jobba men kommer fortfarande glo på ett avsnitt innan?? VARFÖR !!!! SLUTA!! SOV osv.

 

4. Några lyxvanor?

Är så jävla olyxig egentligen, går fan inte ens till frisören. Men älskar att äta mat på resturang och köper alltid hem vad jag är sugen på. Kunde alltså haft nice hår, snygga naglar eller få massage någon gång i månaden men nej, de pengarna äter jag upp. Mat > allt annat.

 

5. När ingen ser, vad gör du då?

Klämmer finnar. och pormaskar och ca allt. Kan fastna framför spegeln i upp till en halvtimme ibland, fyfan blir helt besatt! Ba bort från mitt ansikte ni blir vräkta! Annars typ?? Badar i timmar? Hoppas ingen ser då iallafall, mitt spöke kanske tjuvkikar. 

 

6. Vad stör du dig på hos andra?

Har inget jag kunde komma på precis nu men typ när folk inte vill hänga eller göra något?? Jag kan liksom jobba 10 timmar och konstant sitta i kassan och snacka med mer & mindre jobbiga kunder och fortfarande vara hype på att ses när jag slutat?? Kanske för att jag vill träffa normala människor, men får så mycket mer energi av att umgås och blir lätt irriterad när folk typ inte vill ses för att de är trötta eller så. Men vet ju att alla inte kan vara som mig hela tiden så försöker att iallafall inte låta som att jag blir irriterad för det är också en sak som stör mig. Människor som guilt-trippar folk till att hänga eller att alltid bjuda med dem. Så vill ju liksom inte vara en sån haha. 

 

7. Vad är din sämsta sida?

Är lat som fan, pratar högt som fan och blir ibland tjurig som fan när folk ställer in planer som nämnt ovan. 

 

8. Vilken sida av sängen sover du på?

Hahaha vadå vilken sida?? Hela sängen är min? (är underbar att sova med; brer ut som som fan, kan inte respektera sidor och HATAR från djupet av mitt hjärta att höra folk andas. bygger barriärer för att ingen ska andas på mig. Är ett kap)

 

9. Vad gillar du för filmer?

Allt som MARVEL gör men annars allt ifrån komedier till drama (tonårsdrama typ inge jävla kärleksdrama iaf) till skräckisar. Gillar egentligen allt utan knark-filmer för alltså det är sååå tråkigt. "Wow jag började sälja knark och sen gick det åt helvete och nu ska de mörda min familj" - alla knarkfilmer någonsin typ. 

 

10. Gråter du ofta?

Nej väldigt sällan. 

 

11. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?

Åh jag hoppas inte det?? Hmm ...? Kanske att vara i tid så brukar jag själv vara sen haha.

 

12. Vad sjunger du när du står i duschen?

Duschar typ aldrig (jag badar mest, ni kan vara lugna) men i bilen skriker jag med i ALLT som går att skrika med i. 

 

13. Vad önskar du dig mest just nu?

SEMESTER NO JOKE!! och typ sovmorgon, men det ingår ju i semester. Behöver verkligen en resa i mitt liv. 

 

14. Vilken maträtt är din favorit?

En omöjligt fråga att svara på då de enda jag verkligen hatar är pytt i panna (samt att jag inte äter kött längre) men pasta, pizza, sushi, burgare och skaldjur/fisk! Kanske pasta och skaldjur är favoriten ändå? Gärna i kombination? Äsch älskar fan allt. Men just nu är jag jääävligt sugen på en riktigt bra pizza. Och är alltid sugen på sushi för Peter äter sushi 4/7 dagar i veckan och snapar det ALLTID!! 


Kommentarer
Postat av: sarah

tack så mycket

2018-04-11 @ 09:31:09
URL: http://www.klarahs.blogg.se
Postat av: Carolina

Vilken härlig lista ju!! :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-04-11 @ 10:03:51
URL: http://knaset.com
Postat av: Johanna Ahlsten

Älskar sånna här listor! 😍

Svar: Visst?? Älskar att läsa andras också!
Josäfin

2018-04-11 @ 20:42:52
URL: http://aterhamtningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0