'cause I am just a boy not worthy of the queen

 
Tjoho vilken jäkla pang-kväll det bjöds på igår! Mamma & Pappa bjöd in till vinprovning - och mitt lag bestående av mig, Frida & Peter tog fan hem andraplatsen! Otroligt, har kommit sist och behövt shotta rigabalsam alla andra gånger haha. Men vi körde vinprovning och tävling där vi gissar vad vinerna kommer ifrån och innehåller. Två vita, ett rosé och två röda blev det samt tilltugg som skulle passa vinernas smaker. Sedan bjöds det på vegetarisk lasagne som var topp  innan vi drog igång med festen. Det blev gamla schlager låtar, beer pong och allmänt röjj tills vi drog hemmåt uppsala igen. Hamnade sedan på efterfest hos Carro med donken och dans till klockan fem!! Och VET NI hur mycket sommar feeling jag fick när jag sedan gick hem och hörde massor av fågelkvitter?? Det började också bli ljust när jag gick och la mig runt halv sex på morgonen haha. Så utvilad idag var en ju inte, men vafan gör det. Har dock sovit konstigt och troligen klämt en nerv i axeln som blivit värre och värre under dagen. Hade så ont ett tag att jag mådde illa och inte visste vart jag skulle ta vägen för att de strålade så pass ut i armen och upp i huvudet. Men bytte sedan ut värme mot kyla och det funkade, så sitter i skrivande stund och är helt okej med en påse fryst spenat på axeln haha. Så hade kunnat haft en bättre söndag men nu ska jag strax poppa lite popcorn och se sista avsnitten på Mindhunter. Men tackar alla mina vänner för en så jäkla rolig kväll (alltså tåls att säga igen, svårt att slå hur jävla bra mina vänner är) och mamma & pappa som hostat så bra! Hoppas eran helg varit lika bra som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0