I choose my actions; I am the gatekeeper



- spårade med mitt användande av HUJI appen -
 
Bjuder på lite bilder ifrån gårdagen, en riktigt jäkla bra lördag! Eftersom att det varit kanon-väder så hängde jag, Elin & Ronja på balkongen med några drinkar. Blev sedan tacos, mer drinkar och massor med skitsnack med bästa gänget. Blev också en bäst av tre i beerpong (och tjejerna vann, såklaaart hehe) inna vi fick feeling och cyklade ner på stan. Blev ju så glad när jag upptäckte att cykeln tappat all luft i däcken - gissa hur lätt det var att cykla?? Blev totalt död ju! Men vi drog in på Birger, hängde där ett tag med det var dels inget drag och vi var rätt trötta så vi tog en tidigare kväll och avslutade med Max. Thea sov över här eftråt för att vi skulle dra på valpmys idag! Alltså vet ni hur söt Sara & Alex valp Mazarin är?? Bästa söndagen någonsin typ!! Kommer massor av bilder senare såklart. Avslutar nu med att käka plocksallad, redigera bilder medan jag lyssnar på poddar och sedan ska jag kolla sista avsnitten jag har kvar på Black Lighning tillsammans med en påse chips. Valpmys, plocksallad och chips - vilken guld-söndag ändå!

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken trevlig lördag du hade!

Svar: Det hade vi verkligen :D
Josäfin

2018-04-22 @ 21:12:57
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0