and you should go home but you just got a taste of the midnight air

 
Ska inte ljuga: trött som fan, det är en ju. Men har fått i mig sushi, det spöregnar och jag tänker efter detta inlägg lägga mig i sängen och se serier resten av kvällen. Bjuder på några otroligt vackra mobil-bilder ifrån gårdagens sena födelsedags-fest för Simon & Thea. Temat var "ugly glasses", därav att vi till och med är vackrare än vanligt. Beerpong, skitsnack, dans & gamla schlager-låtar fram till fem på morgonen. Thea fick även en polaroid-kamera plus film av oss alla i present som användes mycket väl under kvällens gång, så jäkla roligt!! Helt klart värd helg. Fick axeln och nacken fixad i fredags (som dock sög, för fan vad ont jag hade efter det) och sedan hade vi vinkväll med ost, kex och annat gott. Körde dock så kom hem i hyffsad tid, kollade klart orange is the new black och sedan blev det en redig sovmorgon till lördagens festligheter. Men nu ska jag, regnet och mina serier avrunda denna slitna söndag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Första bilden, damn gurl!

Svar: TACK ♥
Josäfin

2018-08-12 @ 18:32:25
Postat av: Jonna

Vilka härliga bilder!!

Svar: TACKAR :D
Josäfin

2018-08-13 @ 11:49:59
URL: http://nouw.se/jonnaelb

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0