even though you tell me you love me I'm afraid that you just love my disguise

 
Lite sådär småregnig torsdag; har ätit frulle & shoppat med Ronja & varit och fåt nacken fixad. Så sitter i stunden och förbereder för ett varmt bad innan jag ska hoppa i säng och kolla på Prison Break. Är helt misshandlad i hela nacken plus följt av lite akupunktur så ska bara ta det lugnt hela kvällen. Prova de nya OLW chipsen med smak av favorit-dippen fresh island! Fyfan vad jag hoppas att dessa är goda? Fick med dem hem i onsdags av Anna som fått varuprover med sig. Dock så var hon inte så förtjust i chips (what?? men tur för mig heh) och sedan skickade hon med lite snabb-kaffe-nyheter till mina kompisar. Annars har jag bara jobbat. Och städa garderoben. Väldigt o-spännande alltså. Har också ätit en favorit i repris: lax-teriyaki med stekta grönsaker och ris. Frukosten med Ronja imorse blev en halloumi-smörgås med varm choklad på starbucks. Men nu ska jag runda av, är inlägget rörigt är det för att mitt bakhuvud är mos haha. Ses i helgen!

Kommentarer
Postat av: enna

härliga bilder :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2018-08-30 @ 19:52:42
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/
Postat av: Netti Starby

Åh vad mycket gott! :-D Kramis

2018-08-30 @ 20:17:10
URL: http://starbys.se
Postat av: My Nordqvist

Men gott!! Chipsen måste testas haha!

Svar: Rekommenderas med dipp!! haha :D
Josäfin

2018-08-31 @ 10:04:37
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0