baptized in the crowd 'cause they lookin' pretty thirsty

 
Hallå på er, veckan rullar på i rasande fart så därav den kassa uppdateringen. Har bland annat haft vinkväll med Sebastian och varit iväg på julmys med mamma och pappa! Spelat spel, tagit shots, julklapps-spel och sedan såklart mammas tapas-bord! Gissa hur mätta vi blev? Herregud vad gott det var! Allt ifrån tryffel-pizza, laxrullar, mini-pajer, räkspätt, bruchetta och en hel del mer gott. Nu sitter jag och småpackar och kollar på serier. Ska iväg till syrran ikväll och dra på fest men eftersom att vi sticker till London på söndag så ska jag sova över där så vi kan dra direkt. Det vill säga - JAG MÅSTE PACKA FLERA TIMMAR INNAN AVGÅNG! Min största mardröm haha. Men det betyder att vi hörs igen på onsdag efter några tidsinställda. Så länge hittar ni mig på instagram och twitter, @JossanAmigo! Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0