den här jäkla veckan än så länge

 
  • Måndags-pasta med pesto, mozzarella och grönsaker. Alltså pasta är fan livet, går att göra så mycket olika!! Perfekt måndags-mat plus matlåda.
  • Tisdags-selfie med påsar under ögonen med fin eyeliner. Är så klar med vinter och mörker nu, vill vakna och så ska det vara dag ute, tack.
  • Middag hemma i Åsas nya lägenhet med soppa, bröd och massor av skitsnack! Het soppa med hembakat bröd - allt som behövs i vinterkylan!
  • Plus en rundvandring för jäklar vad fint hon har det!! Liksom ni ser ju bara på bordet/fönstret där uppe?? TÄNK ER HELA HUSET
  • Hem, sova, upp igen till nästan fint väder och små-snö. Var mysigt innan jag insåg att jag glömt matlådan hemma. Jävla skit. 
  • Men fick pussa på ponnyn! Var lite drag i honom (iallafall mer än i mig) och sedan fick han massor av gos i vinterpälsen!
  • Åkte buss hem, fyfan har varit allt för bortskämt med bilen & vara hemma runt 20.45. Idag jublade jag att jag han med bussen som har mig hemma 21.30.
  • Äta matlåda, sova och sedan upp och öppna på jobbet idag. Plus tröstäta rocky roads nu när jag ser hur mycket tidigare jag måste gå upp.
  • Jobbar dock kort pass idag, alltid något! Har massor av saker att göra / hämta / handla efter dock, men sen blir det fan AW. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Hästarna kan verkligen förgylla ens dag <3 Älskar dina fina bilder på din blogg:)

Svar: TAACK :D
Josäfin

2018-12-13 @ 08:11:57
URL: http://anniehorselife.blogg.se
Postat av: Film&serier bloggen

Den där pastan ser otroligt god ut!

Svar: it was !! :D
Josäfin

2018-12-13 @ 09:52:16
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Yasmine

Pesto och mozzarella är bara sååååå gott! :D

Svar: Bästa pasta-tillbehören !! :D
Josäfin

2018-12-13 @ 15:46:12
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Postat av: enna

Så mycket gott i gott :)

2018-12-17 @ 19:36:43
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0