those are good times my friends, but all good things gotta end

 
Hallå sådär på söndagskvällen. Skulle skrivit tidigare men blev fast med att fixa en av mina julklappar så har jobbat med dem tills typ nu? Jaja, bjuder på lite slitna lördagsbilder (och fredagens pasta) iallafall. Jobbade hela dagen igår innan jag drog över till Caspian & Emme för vin och jackbox. Några shots, lite hundmys och skitsnack på det gjorde en jäkla mysiga lördag innan jag drog hem vid två och hamnade i sängen med rockyroads och serier. Så idag har jag verkligen bara sovit och chillat i sängen. Har gjort en hel del på senaste och veckans mensvärk vägrar försvinna så var välbehövligt. Som sagt har jag suttit i några timmar och fixat med julklappar, så känns skönt att det äntligen är beställt! Har nästan alla klappar åtminstone klara i huvudet, behöver bara åka iväg på en shopping-runda! Nästa vecka blir väl planerad även den; har både middagsplaner, julmys, födelsedagsfest och sedan drar vi ju till London på söndag! Wow vad tiden bara flyger förbi, känns som om det var nyss vi bokade? Så nu laddar vi upp för veckan med chips och dipp, serier och vetekudden.

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, så härliga bilder! Ser både mysigt och gaaalet gott ut :))

Svar: TACK!! :D (and it was haha)
Josäfin

2018-12-10 @ 10:45:48
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0