topp nio mest gillade instagrambilder 2018!

 
Alltid lika spännande att kolla in sina 9 mest gillade bilder på instagram!! Är ju väldigt aktiv där och postar en hel del per år, så vad var mest populärt under 2018?? Tydligen mitt face, oväntat!! En födelsedags-selfie, bild ifrån vår pride-brunch och en random bild innan jag drog till jobbet. Jahapp. På raden under har vi ponnyn, hundvalpar och min typ bästa selfie iår?? Vafan haha!! Sista raden pryds av tjej-gänget på midsommar, bus-Amigo och en snöklädd bild ifrån skotertur i Åre. Ändå lite ledsen att ingen av mina hundra matbilder eller fest-bilder tog sig upp på listan, eller så är detta en intervention att jag ska posta mera annat än just mat och fest-bilder. Mina topp 9 mest gillade bilder hur som! Du kan kolla in dina HÄR.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska också göra en sån på nyårsafton! Tagit bilder som jag har glömt ;)

2018-12-23 @ 09:57:38
URL: http://headoverheals.blogg.se
Postat av: Yasmine

Tycker top nine är sååå roligt att se! Kram

2018-12-23 @ 16:17:20
URL: http://www.yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0