and if you say this makes you happy, then I'm not the only one lying.

 
Herreguud vad det snöade igår!! Sjukt, växlade mellan snöstorm med två små glimtar av sol då och då. Var inte kul att åka in till jobbet, men är iallafall glad att jag inte behövde åka buss. Bless mamma & pappa som fortfarande låter mig låna bilen haha. Annars händer inte mycket, är lite småförkyld och sjukt trött bara. Bjuder på några bilder från söndagkväll / måndag iallafall. Mest mat, haha. Inte mycket annat kul att fota. Men vi har min morgonsmoothie på spenat, banan, sojabönor, jordnötsmör, dadlar, ingefära & sojamjölk (den var hel ok men ingen kombo jag lär göra igen hahaha), vi har all snö utanför min lägenhet, mitt gårdags-snacks blev grönsaker och dipp och gjorde även en så sjukt god halloumi sallad! Fick en försenad födeldags-present ifrån Poyo i form av två snygga tallrikar/skålar (den ovan som jag har salladen i) som är så stöört snygga! Helt klart nya favoriter i skåpen, såfort jag fått plats för dem haha. Ikväll blir det tacos och ett långt bad, men innan det har jag några (läs: skitmånga) timmar på jobbet att döda. Om en nocco kommer behövad för att överleva denna dag? JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0