at the bottom of the ocean there's a place for you and me

 
Några bilder från veckan hittils. Mest mat, haha typ 50% av min telefon tillsammans med alla selfies som inte höll måttet. Men vi börjar väl med gårdagens lunch hos mamma, hade med en tonfisk-sallad som jag slängde ihop kvällen innan och sen hittade jag nya noccon för några dagar sedan och var ju tvungen att prova. Den får klart godkänt! Men melon crush är fortfarande den bästa. Blev också bjuden på middag av Jossan i måndags! Så mysigt, väl behövligt en kall måndagkväll! Hon berättade på jobbet att hon gjort en chevré och rödbets-paj och sedan ba "vafan jag är hemma själv, vill du komma förbi och smaka??". Bästa kollegan ändå. Blev paj igår också, blev så sugen på brocolipaj när hon pratade om att hon gjort paj haha. Blev en med broccoli, ädelost, lite purjlök och till en sallad på ruccola. Blev väldigt bra, men ska jag göra det igen blir det nog i en högre form eller så, den blev lite platt haha. Men annars - väldigt bra!! Och det var vad jag ätit den här veckan!! YEYY hahaha okej allt jag gör är att äta. Äta, sova, jobba. Fast jag sover fan typ inget, jag vägrar sova när jag kommer hem för att jag inte bara vill sova äta jobba. Så istället blir det nog äta, pendla, jobba & slösa tid på youtube/tumblr/twitter/något-helt-annat-skit. Ja, det är mitt liv. Ser serier gör jag också. På tal om det ska jag i skrivande stund göra en kopp te och se på Lucifer. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Film&serier bloggen

Alltid gott med paj tycker jag !

Svar: ja men verkligen!! :D
Josäfin

2018-02-07 @ 09:44:39
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

SÅ mycket gott, paj är verkligen gott både till vardags och fest!

Svar: Ja men eller hur?? Älska paj!
Josäfin

2018-02-07 @ 11:14:11
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Linnéa

ser supergott ut:)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-02-07 @ 22:26:36
URL: http://lru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0