'cause I'm stuck in the sunshine riptide; dancing all alone in the morning light

 
Halloj på er! Blogg.se har strulat massor så har inte kunnat slänga upp något. Vi firade min födelsedag igår!! Yey! Var ledig så har storstädat hela dagen samt åkt och handlat lite till gårdagens och helgens festligheter. Men lite släkt och vänner kom över för fika (mamma hade bakat heeelt galet mycket gott!! omg!) och så bara myste vi lite här. Hon trodde dock att jag skulle kunna lägga cheesecakes i min frys och jag skrattade och sa att jag är glad när den är så tom att saker inte ramlar ut när jag öppnar. Så skickade ett "SOS kom hit och ät cheesecake innan den smälter" så Anti, Peter & Ronja kom förbi en stund också. Tog inga bilder faktiskt?? Så bjuder på några snaps. Gjorde en grön sminkning för att matcha min skjorta också, syns dock väldigt dåligt haha. Gjorde även livets eyeliner. "What's worse than heartbreak?" - ATT TVÄTTA BORT EN SKITSNYGG EYELINER!!! RIP!! Haha okej är trött när jag skriver detta. Men idag är det fredag, Evelina kommer hit ikväll, jag ska fira mina 23 år ordentligt imorgon och livet är rätt så nice. Trevlig helg på er cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var supertrevligt och gott! //mamma

2018-02-02 @ 08:43:51
Postat av: Annie

Vad trist med sånt strul :/ Hoppas det funkar bättre nu :)

Fina bilder ;)

2018-02-02 @ 21:55:26
URL: http://lifebyannie.bloggplatsen.se
Postat av: Pauline Hurtig

vad roligt med födelsedagsfirande!

2018-02-03 @ 19:21:12
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0