friyay, more like friNEY

 
Ahh alltså kan vi bara alla uppskatta att gårdagen är över??? Vilken skitdag!! Inte nog med att man var tröttare än döden själv utan sedan skulle man ju försöka fredags-glamma med lite ögonskugga. Ville ha något kul så körde på grönt men den bländade mest in med mina mörka ringar under ögonen haha. Sträckte sedan på mig på lunchen och fuckade upp nacken så har haft någon jävla nackspärr och fetaste huvudvärken!! SOM OM INTE DET VORE NOG (haha) SÅ KLÄMMER JAG SÖNDER FINGRET MELLAN EN BUR OCH HANDTAGET TILL FRYSEN??? WHYYYYYY!! Hahaha alltså seriöst kolla mitt finger?? Det är inte brutet eller så utan har bara svullnad upp nå förjävligt och har nu börjat få en lite blåare färg. Enda plusset var att jag fick dra hem 40 minuter tidigare eftersom att det var så lungt och vi var så många. Köpte med en fryspizza, chips och dipp hem (haha så jäkla "tycka-synd-om-mig-själv" fredag, men vafan ni ser mitt finger kan ni blame me??) och käkade framför O.C innan jag tog ett varmt bad. Har en sådan hat-kärlek till att bada, vill aldrig hoppa i men när jag väl är där går jag aldrig upp haha. Men la mig i sängen med chips och serier sen innan det var dags att sova - och nu är det dags att jobba igen!! Hoppas på en bättre dag än igår, slutar ju tidigt och ska på mellokväll efter så vi har redan bättre förutsättningar än denna dag haha! Hoppas eran fredag var finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0