WAKANDA FOREVER

 
När en inser att jag inte tidsinställde något till igår haha, oups. Men vad ni missat är att jag fick jobba lördagen fram till klockan fyra innan jag drog hem och fixade fetaste dejten med burgare och gott till mig och Thea! Vi gjorde också sangria och med Annas hjälp drog vi i oss två kannor innan vi drog över till Ronja & Anti för mellokväll! Slutade också med att vi slaktade resterande vin i rödvinsdunken samt tre flaskor vitt. Ni kan ju gissa hur en mådde imorse haha! Fyfan både jag, Thea & Ronja hade fetaste vinsmällan och sååå ont i huvudet! Lämnade sängen först halv ett!! RIP. Mådde inte så dåligt egentligen men var trött som fan och med en redig huvudvärk. Ronja säger att hon ska bli nykterist nu, vi borde nog alla ta hennes exempel, avslutade ju faktiskt 1,5 dunk och en flarra förra helgen till mello & mamma mia också... Men efter att jag tagit mig upp låg jag & Thea i soffan och kollade på spök-klipp på youtube innan vi mötte Cappe & Hanna för att käka buffé! Käkade mig in i ett matkoma och sedan mötte vi upp resterande gäng för att äntligen se Black Panther!! Om den var värd all hype - HELL YES!! ALLTSÅ JA!! THIS IS WHAT WE CAME FOR! Så sjukt snygg film, musiken var så jävla bra (bra jobbat kenny) och plotten höll upp sig rikigt bra den också! Så glad att den var helt utan ailiens haha. Nej men stört bra film, jävligt bra skådespelar insatser och man bara sögs in i den med musiken och allt. PLUS GIRL-POWER!!! Kändes så fräsh, nytänkande och bara allmänt nice. Rekomenderar att se, något av marvels bästa. Men ja, det var min helg det. Nu behöver jag en veckas sömn för att kompensera haha.


Kommentarer
Postat av: Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

mysig kväll!

2018-02-19 @ 11:11:06
URL: http://evelineinabox.blogg.se
Postat av: Vanos

Har med sett den filmen, håller med, så sjukt bra är den :)

Svar: verkligen!! :D
Josäfin

2018-02-19 @ 11:35:24
URL: http://vanissajulclaude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0