champagne for my real friends, real pain for my sham friends

 
Hej. Jag gick upp nu. Hahaha nej skojade men Antonio ligger fortfarande och sover enligt källor (ronjas snap). Men med all rätt så gick ju de och la sig vid åtta. Jag var iallafall vuxen och gick hem någon gång efter fyra. Och Ronja var mest vuxen och la sig halv fyra. Haha. Vi sågs hemma hos mig för att fira att Ronja äntligen slutat på postnord för att börja plugga igen! Woho så prosecco & pannacotta med lite för mycket gelatin firade vi med. Och sen blev det visst lite drinkar, vin och shots på det hehe. Wops. Men det var ju ändå Elins fel som sa att Ronja inte firade på riktigt om vi inte shottade på det. Så vi snackade massor av skit och bara hängde, sedan så säger Carro att hon ska styra efterfest (hahaha) och vi drog dit och spelade guitar hero. Och Ronja ramlade när hon skulle hoppa upp cykeln dit och drog med både hennes och Andreas cykel i fallet haha! Sista bilden, alltså Andreas min! "VAFAN GÖR DU?!?!?". Så var en grymt bra kväll / natt. Aldrig fel, även om man är lite sliten idag. Har varit vaken sedan 10 och typ bara legat i sängen och kollat på Younger. Men nu är jag uppe och skriver detta medan jag har en lasagne som när som helst ska ut ur ugnen! Så vi ses och hörs, förhoppningsvis är jag piggare imorgon men har typ vänt sönder dygnet denna helg så det vettefan. Vet inte vad jag gjorde i fredags för gick typ och la mig halv fyra då?? VARFÖR?? Fastnade i ett youtube träsk och hade världens energi så gjorde blogginlägg och plöjde några avsnitt av younger även då tills jag ba ?? VARFÖR ÄR JAG VAKEN!! Haha så ser inte fram emot att gå upp tidigt på tisdag, tur att en börjar tre imorgon iallafall. Till skillnad från Anti som inte vaknat än och ska upp tidigt imorgon hahahahaha! Nu blir det lasagne!

Kommentarer
Postat av: JoJo

så härligt ni ser ut att ha haft det och så gott med pannacotta! :D

Svar: Bästa efterrätten juu!
Josäfin

2018-01-14 @ 17:33:36
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Jeanette

Roligt det ser ut :)

2018-01-14 @ 20:29:33
URL: http://nouw.com/jeanettek
Postat av: Denise

Ibland behöver man lite spårade kvällar :)

Svar: ja verkligen haha!
Josäfin

2018-01-15 @ 09:43:39
URL: http://hundlivet.se
Postat av: My

Hahaha dööör!!!

Svar: hahaha sånt som händer!
Josäfin

2018-01-15 @ 11:18:22
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0