this is the last song about you, this is the last song that I waste on you

 
Oj, blev rätt sent igår så gick och la mig direkt när jag kom hem haha. Jobbade hela dagen och sedan åkte jag "hem" till oss i Örsa för tjej-middag! Massor av gamla stallkompisar som jag inte träffat på jättelänge - utöver när de handlar av mig på jobbet då haha. Men supermysigt med massor av god mat (mamma fixade en supergod torsk samt efterätt och pappa fixade en rödbets-carpaccio) och massor av snack. Mycket häst såklart men även lite annat roligt - behövligt såhär en stormig tisdag haha! Sedan är ju min familj guld och jag kunde ta bilen hem eftersom att det stormade och att man inte var så sugen på att åka buss. Tackar för det idag också för alla bussar har massor av förseningar haha, alltid kaos när snön kommer! Ska strax dra till stallet, snöra ordentligt här så blir nog ingen speciellt rolig dag. Fan jag vill ha vår nu haha! Okej om snön kan få ligga kvar med någon minus men kramsnö nej tack! Då har jag hellre en torr och mjuk ridbana och skönare väder haha. Men annars så har jag rört runt lite i mitt schema så att jag jobbar sex dagar denna vecka istället men då blir ledig nästa fredag så har då passat på att boka ett tåg upp till Åre för att hänga i snön med vännerna som redan är där! Alltid bra att boka in något kul, livsgrinstan går upp med 100% haha. Vi ses och hörs, nu ska jag ute i stormen och sedan blir det jobb för fulla muggar till åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0