this might just be a waste of time but there's no one I'd rather waste my time with than all my best friends - so start the car up.

 

VECKANS BÄSTA:
FALL OUT BOY I ONSDAGS!! OMG VAD KUUL DET VAAR! Hoppas att detta år bjuder på massor av bra konserter, fast med mindre tåg-strul när vi ska hem sent på natten haha. Onsdagens var nästan det värsta jag varit med om, förutom den gången jag och Fredrik var på Bullet For My Valentine och min sista nattbuss var först en kvart sen och sedan fick motorstopp på vägen :) 

 

VECKANS SÄMSTA:
Har varit en allmänt seg även fast jag inte jobbat så mycket. Så tråkigt ju, vill ha vår och ljus nu tack!! Hatar verkligen detta mörker och är så trött på det nu. Vill ha sommar och konstant (iallafall bättre) energi. Enda som möjligen är bra med mörkret är att om jag är trött/bakis får jag inte dåligt samvete för att jag ser serier hela dagen för det blir natt klockan tre på eftermidagen. 

 

VECKANS KÖP:
Har inte köpt något kul den här veckan så blir väl typ mat eller godis eller något haha. Vad jag gör med alla mina pengar: köper mat. 

 

VECKANS JOBB:
Tråååkigt och segt. Alltså de kvällarna man stänger är det typ noll pers där så man bara sitter där och väntar på att få stänga. Visst lugnt och skönt men tiden går ju sååå långsamt! Inga speciellt rude kunder som jag kan komma ihåg dock så det är ju alltid något. Inte utöver de vanliga kunderna man hatar när de kommer in haha.

 

VECKANS OVÄNTADE:
Alltså lördagens bravader blev ju en jävligt rolig kväll! Saknat att bara hänga, dricka, snacka och sen är klockan helt plötsligt tre på natten haha! Dessa sena kvällar verkar göra en comeback 2018! Kommer ihåg när man var typ 16 på sommaren när vi hade "natt-pannkakor" som en grej. Dvs någon skrev "kom hit jag gör pannkakor" typ klockan två och man drog dit på moppen och käkade pannkakor. Time flies!

 

VECKANS GODASTE:
Alltså gjorde ju godaste pommesen till min vego-burgare i nya airfryern. Om jag kommer leva på friterat detta år haha. 

 

VECKANS PLANER:
Har faktiskt lite planer för veckan. Ska på middag hemma imorgon med lite gamla häst-kompisar, har bestämt sushi-lunch med Ronja på torsdag när jag är ledig och det vankas drink-kväll på lördag! Anna har fått tilläggs-spel till hennes cards again humanity så vi har pratat om att köra det i helgen också. Utöver det ska jag försöka röra om lite bland mina pass så att jag kan åka med några vänner upp till Åre i slutet på januari. De ska åka skidor hela veckan men jag tänker att jag kommer med upp till helgen för fest och foto typ! Hoppas att det går att lösa, håll tummarna! 


Kommentarer
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Ååh vad kul med fall out boys!! :D

2018-01-15 @ 19:53:56
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Julia

Kul med konsert!

2018-01-15 @ 20:21:06
URL: http://juliahw.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Vad roligt med konsert!!

2018-01-15 @ 20:39:25
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0