you came in like a wave when I was feeling alright

 
Omg vilken jäkla skitstart på denna vecka jag har haft. Därav att det varit tomt här, vaknade nämligen igår med döden runt hörnet (okej överdrivet men kändes typ så haha). Nej men mådde jättebra söndagkväll och vaknade måndag morgon med väldigt ont i magen. Gick upp för att gå till toaletten och märkte att hela kroppen värkte, alla muskler bara dunkade och det var jobbigt att gå. Försökte göra något att äta men när jag väl var klar så mådde jag så illa att jag bara ryckte åt mig en hink och la mig på sängen och mådde skit i typ en timme. Ringde mamma (som en gör när man håller på att dö haha) och var tvungen att sjuka mig från jobbet någon halvtimme senare då jag kräktes strax efter. Mmm åh härliga veckostart!! Haha sorry för TMI dock. Första tanken var vinterkräksjukan (man ba pls no) men vet inte om det bara var en släng av magsjuka eller influensa?? Har inte kräkts något mer efter det men har haft så otroligt ont i kroppen och mådde illa / hade ont i magen. Plus att det faktiskt gick över så snabbt ändå (inte mig emot dock). Tog mig verkligen inte ur sängen förutom då jag verkligen behövde och passade på att värma vetekudden varje gång för att ha på magen / värkande muskler. Så det var min gårdag, men mår betydligt mycket bättre idag. Är väldigt slut i kroppen, mår lite små-illa då och då och har lite ont i nacke, rygg och mage men inget jämför med igår. Har mest tagit det lugnt hemma, bytt ut alla mina sängkläder och tagit en lite promenad till ica för att handla bröd. Har inte så mycket mat hemma eftersom att jag varit borta sedan torsdags och är typ inte sugen på något. Men men, min vanliga födelsedags förbannelse slog väl till igen haha. Är iallafall pigg nog att jobba imorgon så hoppas att resten av veckans planer flyter på som vanligt. Har för mycket planerat för att hinna vara sjuk haha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Finns inget värre än att ha magsjuka... Fortsätt krya på dig!

Svar: verkligen, ursh!! Värsta som finns!
Josäfin

2018-01-30 @ 19:37:00
URL: http://gairamsbilder.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Nej fy vad jobbigt och krya på dig! Kramis

Svar: tack!!
Josäfin

2018-01-30 @ 20:17:24
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Sharon

Åh stackare :( Krya på dig!

Svar: TACK!! ♥
Josäfin

2018-01-30 @ 21:49:46
URL: http://leggohouse.blogg.se/
Postat av: Denise

Hoppas att det bara var det lilla!

Svar: Ja verkligen!! D:
Josäfin

2018-01-31 @ 06:48:03
URL: http://hundlivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0