don't look at me like that; what? you think I'm some kinda maniac?

 
Idag var det jobbigt att gå upp ur sängen. ALLTSÅ JOBBIGT!! Hade en piss-dag angående ryggen igår (anatgligen tränade jag för "hårt" enligt min rygg, dvs använde skivstången också? idk) och hade en punkt på vänstra sidan som strålade ner i benet (som jag hade träningsvärk i från ridningen så kändes som att benet sov). Så ah jobbade klart mitt pass, åkte hem och gjorde varma mackor och la mig i sängen med vetekudde - dvs precis det jag längtat efter hela dagen hah. Men tog salva och masserade in och tryckte på just den där ömma punkten innan jag somnade. Alltså just nu - det känns som om halv sidan av min vänstra skinka är ett enda stort blåmärke?? Det gör så orimligt ont när man trycker runt den där punkten? Vill ju bara stanna hemma i sängen med vetekudden men måste ju sitta i kassan på ica och lyssna på när Kerstin 70 år skäller ut en för att hon tror att skylten "ICAS GRÄDDFIL 10KR" betyder "ALLT I DEN HÄR HYLLAN 10KR". Men ah, vi alla har våra kross att bära. Nu ska jag trycka in min värkande röv i mina jeans och pallra mig iväg (för att hinna till systemet innan hehe) (ska dock tyvärr inte dricka innan jobbet om ni nu trodde det) till jobbet. Hoppas att all jäkla värk ska släppa snart iallafall, har inte tid med detta. Och om ni inte pallat läsa om mitt torsdags-klagande kan ni ju se min tomatpasta med mozzarella, bilder på Amigo ifrån måndagskvällen och min tisdags-sallad. You're welcome!

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Hoppas verkligen det känns bättre! <3

2018-07-12 @ 22:11:25
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: Miss Baby Peaches

Fy vad jobbigt!
Maten såg dock jättegod ut!

Svar: Den var supergod!! hehe :D
Josäfin

2018-07-13 @ 12:20:23
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: My Nordqvist

Lät mest lockande att ta sig ett par shots innan jobbet ;)

2018-07-15 @ 21:12:33
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: My Nordqvist

Lät mest lockande att ta sig ett par shots innan jobbet ;)

2018-07-15 @ 21:12:33
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0