"fina som individer, vidriga i grupp" - Simon efter att han hört oss sjunga Kelly Clarkson

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej allihopa, jag lever!! Det har bara varit storm med översvämningar & åskoväder så datorn har varit avstängd, jag har varit trött och ah. Det var det. Men vi har ju som sagt spenderat helgen djupt inne i Gävles skogar - dvs Elins stuga! Det har åskat, vi har badat, supit, dansat, nollat och massor av annat mys. En jävligt bra helg med några jävligt bra personer helt enkelt. Bjuder på lite fina bilder ifrån min mobil sålänge innan jag ska dra iväg till jobbet. Har också ett paket från bohoo som jag ska plocka upp påvägen, hehe!! Så ni kan ju hoppas att jeanskjolarna jag beställt passar & att alla mina broms och myggbett från helgen försvinner asap. Seriöst, vet ni hur många myggbett jag fick?? Helt galet många är det iallafall, men slapp iallafall bli mördad av alla getingar som crashade våran skogsfest. Men ah, sliten är en idag iallafall. Skulle vilja sova i fem dygn men får som mest vara glad att jag endast jobbar 4 dagar denna vecka också innan det är dags för priiide och fest hos Fredrik & Mimmi i helgen!! Wohoo! Har många jäkligt bra helger på rad just nu, när sommaren är som bäst! (eller ah, typ bäst, skulle kunna vara liiite mindre lökigt ute, om en får klaga lite. Inte direkt på vädret men en kan väl få lite OB för obekväma väder iallafall när jag svettas bort i kassan)

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Haha alltså åååååh era fester!!!!! Såååå kul!!!!!!

Svar: Detta är ju bästa helgen på året!! :D
Josäfin

2018-07-30 @ 21:39:58
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0