tv-serie schema sommar 2018

 
Alltså är inte detta det sorgligaste sommar-schemat ni sett?? Menar det är typ 3 serier eftersom att det bara är två avsnitt till av denna säsong av Handmaid's Tale. Tragiskt!! Inga sommar-serier går ju längre?? Saknar typ till och med pretty little liars haha. Tipsa om alla era sommar-favoriter för jag behöver påfyllning. Men får väl ta tag i att se en hel del andra serier jag tänkt se. Ska se klart andra säsongen av Luke Cage, jag ska se West World, se klart Black Mirror (även om jag bara har typ 4 avsnitt kvar hah) se T@gged och några andra serier Sara tipsat om. Så feel free att tipsa mig! Gärna nyare serier som inte har så många säsonger, har varit fast i många långa serier förra året haha. Men ah, det här är schemat just nu. Kanske fylls på om jag missat någon men tror inte det. Det är bara noll serier att se haha.
 
Måndag: 
Tisdag: Hit The Floor
Onsdag: Younger, The Bold Type
Torsdag: The Handmaid's Tale
Fredag: Cloak & Dagger
Lördag: 
Söndag: 
Netflix: Luke Cage
 
 
Hit The Floor: 10 Juli
Orange Is The New Black: 27 Juli
Atypical: 13 September
-----------
Degrassi Next Class: -
How To Get Away With Murder: september??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj, jag har noll koll på TV o serier vid den här årstiden :-)

2018-07-05 @ 00:02:29
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0