you are both morning coffee and bedtime tea. you both rouse my tired mind and calm my anxious heart.

 
Halloj på er! Är orimligt pigg (fortfarande) efter denna helg, för en gångs skull. Har tills inatt sovit typ 1,5 timmar av 44?? Jobbade 10 timmar kassa på fredagen och drog direkt hem till Ronja med pizza och sushi. Där drack vi vin, badade och bara hängde. Satt halva natten och snackade skit och spelade skit-musik medan vi passade runt Peters glasögon. Fram till 5 då Ronja sa att festen var slut och att vi alla måste sova. Sov knappa två timmar fram tills jag svettades ut ur rummet efter 07 och drog sedan iväg till jobbet för att jobba ytterligare 10 timmar. Aldrig kört så långsamt till jobbet, endast för att få ha AC längre. Efter jobbet blev det kräftor hemma hos föräldrarna (alltså hur gott??) innan jag drog iväg på ytterligare ett kvällshäng. Snackade om hur världen skulle gå under & gjorde personlighets test. Kom fram till att det var mina 90% extrovert och 10% introvert som gjorde det möjligt att vara så orimligt pigg och pepp där klockan ett på natten. Men myshäng är aldrig fel, sen väckte mamma mig och frågade om jag ville luncha idag. Har aldrig sagt nej till att luncha vet ni ju så vi hamnade på Taco Bar. Provade nya shrimp-quesadillas och damn vad gott!! Så ah, jäkla bra helg må jag säga. 50% jobb och 50% fest, ni vet balans som alla snackar om haha.

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Haha hur är det ens möjligt att hålla sig vaken?!?!

Svar: bra fråga??? haha
Josäfin

2018-07-22 @ 21:17:29
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Pauline Hurtig

vilka härliga och fina bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-07-23 @ 20:04:54
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0