'cause down under we don't take no prisoners

 
Ahh alltså alla mina vänner bara skaffar valpar och föl och omg!! Drömmen. Så idag har vi harft fölmys och Elin hade bakat såå god morotskaka till fika efter. Och ah Thea har ramlat av hästen och är blåslagen, därav hennes lindade hand. Igår gick jag på semester klockan två och det firades med sushi. Sen fick jag ett infall och ville färga håret mörkt tills vi reser igen på söndag så mutade hit Ronja med lite vin. Sen cyklade Sara hit och ah vi drack vin till klockan två? Orimligt, men vafan har ju semester som sagt! Har annars myst med Amigo (fyy vad varmt det var så vi fotade och gosade mest, sen fick han springa några varv men inte något för jobbigt) och vi har tackat av Jossan & Alva på jobbet som slutar. Jag lever ju dock i förnekelse eftersom de slutar när jag drar på semster. Så ja, det är min vecka det. Nu är det semester och vi ska kidnappa mormor & morfar som har bröllopsdag. Vi ska iväg över natten, kommer hem imorgonkväll, ska då iväg på stundentmottagning och sedan dra till flyget klockan fem på söndag morgon - woho nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder! :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-06-01 @ 21:02:55
URL: http://nouw.com/annaass

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0