JURASSIC WORLD; LOST KINGDOM

(alltså sista gifen är ju MARDRÖMMEN!! "ska aldrig bada igen", jag: "varför jag inte badar nu"
 
Hallå igår tog vi äntligen tag i att se Jurassic World: Lost Kingdom!! Alltså jaaa!! Har ju älskat dinosaurier ända sedan jag var liten (fun fact: den i vattnet har alltid varit min favorit. antagligen också varför jag är rädd för havet tillsammans med alla jävla haj-filmer jag sett haha) och dessa filmer (okej låt oss vara ärliga: minus trean hahaha) har alltid varit favoriter! Var ju rätt opepp på första filmen för att jag trodde att den skulle spåra men gillade den som fan! Var nu rädd att denna skulle spåra men Anna sa att den var bra och ah är mest glad över att se något med dinosaurier för att vara ärlig. Okej jäkla bra var det faktiskt, gillade du den första lär du gilla den här med. Den har ju lite samma tema som The Lost World men denna gjorde det bättre. Det vill säga de kommer av ön rätt tidigt i filmen och springer inte runt och blir jagade av massa skit. Filmen hade massor av action, är sjukt snyggt scenografi, special effekterna hade "spared no expense", nästa riktigt creepy vissa scener och handlingen var spännande och höll hela filmen. Många scener ser man är med endast för att de tänkt JÄVLAR VAD SNYGGT DET HÄR KOMMER BLI men ah, snyggt som fan blev de också. Dessutom slutar den med öppningar till sista filmen i triologin - är så taggad redan nu! Men som sagt; gillade ni förra lär ni gilla denna. Sjukt värd att se på bio också, den är ju så galet snyggt gjord och ljudet gör så mycket. Om ni har sett den - skriv en kommentar vad ni tyckte!!

Kommentarer
Postat av: Wanderlust by Jona

Åh, måste alltså gå och se den! :D

Svar: DO IT :D
Josäfin

2018-06-27 @ 09:01:49
URL: http://wanderlustbyjona.com
Postat av: Emma Engström

Alltså wow så häftigt! :D

2018-06-27 @ 10:12:29
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: Johanna Utterberg

Alltså åhhh vad jag måste se den!! :D

Svar: Så värd att se på bio!! :D
Josäfin

2018-06-27 @ 11:22:10
URL: http://johannautterberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0