we wanna change the world; we wanna change your attitude

 
En fin jäkla torsdag ändå, med sådär 30 jäkla grader. Vad händer med vädret?? Juförsig så började det regna igårkväll och blev kallare för jäklar på dagen vad varmt det var - även när det blåste massor och solen försvann? Skönt att ha sådana dagar också, var dock sjukt onice att jobba i (även om mina posten-vänner sagt att jag inte har rätt att klaga haha). Men slutade vid 14 så drog iväg och mötte upp Fredrik och Mimmi samt några av deras vänner vid ett bad. Hängde där ett tag, doppade fötterna och fikade lite. Väl hemma lagade jag en galet god broccoli-paj innan Elin & Ronja cyklade hit för lite balkonghäng. Mysig jäkla torsdag helt enkelt och denna fredag började med lite sovmorgon med ägg & avocado mackor. Jobbar fram till efter åtta ikväll och sedan jäklar tar jag helg. Mer än så har jag inte att skriva. Känns som jag skriver så stelt efter att jag varit borta dessa två veckor?? Har väl glömt bort hur en skriver. Men ah, ni kan ju kolla på bilderna och hitta på något eget som jag gjort istället haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0