and I slept in last night's clothes and tomorrow's dreams but they're not quite what they seem

 
 
Måndagen är över, nu behöver jag bara överleva tisdagens pensionärer och sedan lär resten av veckan rulla på. Men startade dagen men en sovmorgon, var så jävla trött så snoozade i typ 40 minuter? Alltså har varit trött hela året är så trött på det här! Spelar liksom ingen roll om jag sover 6 timmar eller 11 timmar - är fortfarande lika trött som om jag sovit i en kvart?? Ahh livet just nu. Men käkade iallafall en svingod smoothie-bowl, alltid något. Sedan drog jag och Jossan till stallet (hennes bil är ju pajj så hon åker med mig till jobbet haha, så då får hon följa med och klappa på Amigo!) och det blev typ snöstorm? Älskar sverige. Vafan ge mig vår! Nej vilket negativt inlägg, vi måste lägga i något positivt: shadowhunters tredje säsong börjar imorgon!! Bless, behöver detta nu när jag bingat Jessica Jones och The Fosters är inne på slutet?? Tragisk, men lite nördigt shadowhunting piggar upp lite i denna is-tid iallafall! 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Frukosten såg väldigt god ut :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-03-20 @ 09:21:12
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Maria

En god frukost det är mumma det :) Så fina bilder på din häst :)

Svar: TACK :D var så gott!
Josäfin

2018-03-20 @ 11:02:57
URL: http://gairamsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0