but when you're not around I just can't stand it

wow!! har inte varit såhär fräsh på två veckor haha. förkylnings-tider ♥ men sedan blev det snacks, sangria å mellofinal
 men innan mello-final (!!) - sushi och bubbel! 
när benjamin vann kände vi alla som anti när ölen inte gick att öppna så vi drog till unico istället
 blev någon drink på det.
skojade blev några drinkar såklart hehe
hängde här, snackade skit och gamla minnen. jävligt bra kväll.
 
Åh vad jag sovit länge idag! Så välbehövligt. Försökte ha en längre sovmorgon igår också men eftersom att det varit snökaos väcktes jag strax innan 10 av att den där jäkla "plogbilen" körde fram och tillbaka utanför fönstret och väckte mig. Så gick upp för att käka smoothie-bowl framför Jessica Jones och sedan städade jag upp lite här hemma. Har ju liksom inte varit så städat här i sjuklings-tider om vi ska nämna det milt... haha! Men sedan blev det sushi, melfest och efteråt drog vi ut på unico för några drinkar innan jag drog hem och käkade natt-mackor runt halv tre. Vi hade planer att gå ut och dansa men alla är typ sjuka, i tentaperiod eller har ryggproblem så vi får skjuta på det, är ju annars traditionen efter mello-final. Men idag har jag bara sovit, kollat serier, klippt lite i en video jag jobbar på och druckit mängder med te. Har också tränat ryggen då det inte blivit mycket av det i veckan där jag varit sjuk och kommit hem sent varje dag. Men det är typ min söndag, så nu ska jag hitta på något gott i kylen att laga till middag och sedan blir det Jessica Jones med snacks! Sedan är jag (nästan) redo för en ny vecka haha. 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Låter som en bra helg ändå! Och nu blev jag supersugen på Marabou salta mandlar!

Svar: Den är ju så himla god!! favoriten just nu är dock cocos, hehe :D
Josäfin

2018-03-11 @ 18:22:45
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0