I'm gonna get you to burst just like you were a bubble

 
Har inget annat än mat att lägga upp så vi bjuder på min middag och min frulle. Ännu en smoothiebowl till frukost tillsammans med ett kokt ägg (hatar att köpa ägg till typ en gratäng eller ngt, vill ju ha 2 ägg och inte 6 haha!! Så nu ska här käkas ägg) och sedan slängde jag ihop svamp & spenat quesadillas med hummus och grönsaker. Har också handlat för veckan, kolla hur grönt??? JOSÄFINS NYA LIV LIKSOM (och om mamma läser nej detta har alltid vara mitt liv hahaha). Sa det till Jossan på jobbet när jag handlade och hon ba "jag ser pizza-kitet, du lurar inte mig!!" haha. Men har typ haft cravings för grönsaker och hummus i helgen? Vem är jag ens? Typ lagt mig och ba "åh vad gott med en smoothie-bowl imorgon" ??? Jaha jag har blivit hjärntvättad. Nej men livet annars? Är trött. Vädret suger och vi har dimman från helvete, var ju jättekul att köra bil hem i det! Sen är ryggen lite cray men hoppas bara att det är "träningsvärk" (alltså de små musklerna som blivit trötta) och inget annat, då borde det lägga sig snart. Och så är livet typ haha. Inte mycket mer kul som händer. Det jag ser mest fram emot om dagarna är att kolla Jessica Jones och sova hah. Men who can blame me!! HAR NI SETT ANDRA SÄSONGEN?? Vill aldrig att den ska ta slut och har bara två avsnitt kvar!!

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

Vad gott!

2018-03-13 @ 09:28:43
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: Alice

Så mycket gott ju! :D Här hade vi också en otrolig dimma igår, inte alls kul att köra bil i, usch!

2018-03-13 @ 12:03:03
URL: http://lallizzlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0