the lights and glamour ain't the reason why I put in this work

 
Elise har förstört mitt liv när hon introducerade mig för RÅ-SAFT. Älskar ju sånt här "skit" (är ju bra osv men fan dyrt och dricker allt för mkt). Ligger helt efter på bloggfronten och glömde skicka ett tidsinställt inlägg till idag. Men är trött, lite halvsjuk och eh, trött. Tröttare än livet typ. Men har jobbat, varit ledig och sovit som en sten, varit i stallet och redigerat en video. Ska eventuellt fixa klart den ikväll, höll på rätt länge igår tills jag blev trött och bara la mig och sov (därav inget blogginlägg heh). Har också kollat klart på Jessica Jones och vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Så det är typ det jag gjort. Har morgonpasset i stallet imorgon och sedan jobbar jag. Spännande, spännande. Men ah, är helt död ikväll så har käkat en plocksallad och ska sen käka ostbågar och kolla på How To Get Away With Murder. Liksom familjen festar i spanien och jag ba: jaha det här gör jag. Friday night party mood osv, hahaha. Fyfan godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0