this world is so cold that's why I bought a fur coat

 
Ni kan ju kolla på hästen och ignorera mig, omg hur sittar jag?? RÄTA PÅ DIG hahaha! Nej men red lite på banan igår och fick med pappa upp för att fota! (omg har han feber??) Så har lite nya bilder! Solen gick ju såklart i moln medan vi red men sken innan och efter, sällan. Men vi red verkligen bara runt, han har ju varit så jobbig på banan av okända anledningar. Kände att det var dags igen eftersom att han varit snäll på senaste tiden, i höstas när vi red på banan var han snäll och (kanske den viktigaste faktorn) om jag skulle flyga av skulle jag landa i massa snö. Men idag var det verkligen bara fokus på att han skulle vara normal överallt och så red vi i alla gångarter. Så vi var nöjda, även om vi kände oss som potatisar i jämförelse med Susanne och Ella som kom ut på banan efter en stund. Var lite inne på att kanske rida idag men det bar både frusit på och sen så har jag ont i ryggen, vet inte om det är ifrån ridningen igår eller om jag sovit konstigt. Men är ju så taggad på vår nu så att vi kan börja träna lite igen! Bort med snön och sedan ska vi komma igång igen och bli lite mindre potatisar. Haha. Alltså vi är verkligen ur form, känner mig som en nybörjare?? Men men, nya bilder är alltid uppskattat så enjoy! 

Kommentarer
Postat av: elin

Åh vilka härliga bilder!<3

2018-03-19 @ 19:42:26
URL: http://nouw.com/johnssons
Postat av: Julia Svensson

Åh så fina bilder!

2018-03-19 @ 19:48:37
URL: http://juliasvenssons.se
Postat av: Sara Ekman

fina bilder! :)

2018-03-19 @ 19:59:26
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0