you gonna need a fucking boat and I swim with the sharks til the other side

torsdag: bästa maten att göra matlådor på - min tofu-wook! en får typ 100 matlådor och jävlar vad god den är.
fredag: jag & jossan köpte glass och fick prov på sour cherry (nja) och sedan en sväng förbi stallet för att fixa åt amigo = glad jossan som fick träffa hästar!
lördag: startades med stallmorgon innan det var dags att jobba.
på kvällen blev det middag på fridays med thea, elin & elise! så jäkla gott, äta ute är ju det bästa som finns!
sedan när vi åkte hem och natten var ju bara barnet så vi hamnade hos elin och drack baileys. sedan åkte vi på äventyr - hem till andreas haha. 
lördagens slut destination blev drinkar hemma hos ronja och antonio. riktig jäkla flytta-runt-lördag. mys!! 
Söndag: sov som en sten och vaknade helt obakis en kvart innan mitt klockan 12 larm skulle gå. har chillat och sedan fick jag med pappa till stallet!! woho!!
hur mysigt väder?? guld!! men detta är vad jag gjort denna helg. hästar, vänner och mat - precis som det ska va!

Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt inlägg! Kram!

Svar: Tack :D
Josäfin

2018-03-19 @ 18:28:06
URL: http://juliahw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0