it's eurovision time!

 
Fyfan vad fint med en sådan här guldhelg! Sen att det dessutom bara är tre veckor kvar tills vi flyger iväg till spanien!! Alltså semester, come at me! Men igår (eller ah i lördags för var way för seg att göra klart detta inlägg haha) var det dags för eurovision! Yes, it's that time of the year. Så klockan 21 var det dags att bänka sig framför TV:n med ett glas vin och massor av chips (köpte med olw's nyheter Summer BBQ & Chilli Cheese - båda var goda!! tips tips, chilli cheese hade mest smak men summer bbq lär vara fett gott till dipp) för att vara bidragens hårdaste jury hittils. Innan det har jag dock hunnit släppa ut hästarna, jobbat, tagit mig en ridtur och haft middag med mina tjejer ute i det fina vädret! Pastasallad med halloumi, melon och lite mozzarella & tomat - fyfan vad gött. Men sedan rullade vi hem till Peter och hängde en stund, lyssnade på Kanyes nya låt och såg eurovision. Hade såklart fixat drinking-game för kvällen och vi han få i oss några tequila innan kvällen var slut, pga grannförräderi. Elin var dock sugen på tequila innan röstningen börjat och skrek åt alla bidrag att hångla. Men sedan skrek vi över röstningen, blev arga och stängde av för att Israel vann och gjorde en pakt till att bojkotta eurovision nästa år. Japp, får se om vi lyckas med det. Men sedan blev det fest, schlager och häng där resten av natten innan solen gick upp och vi rullade hemåt strax innan fem. Käkade i sängen framför ett avsnitt agents of s.h.i.e.l.d. också innan jag somnade vid typ 6?? Oh my, glömde ställe mitt larm också så vaknade vid klockan ett. Ändå glad att det ändå var så tidigt haha, skulle ju kunna sova hur länge som helst för gick bara upp för att gå på toa. Hade jag inte kollat klockan hade jag lätt somnat om för trodde klockan var nio?? Men ska avrunda detta långa inlägg med att säga idag har jag hängt i stallet, halvsovit i kvällssolen på min balkong för att göra ett tappert försök att bli lite brun och slängt ihop en favorit i repris sallad med kallrökt lax. Men ah, det var det. Ny vecka, nya möjligheter - och bara 14 jobbdagar kvar till semester!! 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Vilken härlig helg!

Svar: Veerkligen :D
Josäfin

2018-05-14 @ 10:40:38
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Såå fina bilder! :D ser så härligt ut!

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-05-14 @ 11:22:37
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0