she's wearing black and I'm wearing black and both wearing leather jackets; with studs on the back, the arm's got a patch - we both looked a little tragic

 
Några småsketna bilder ifrån onsdagen i stallet. Idag startar dagen med att släppa ut hästarna igen. Sedan har vi jobb, en till runda till stallet och ikväll är det dags för eurovision! Så taggad på att bara inte vara på jobbet och bara hänga med kompisarna. Längtar också tills det här jävla gräset har blommat klart, har verkligen mått piss hela veckan på grund av allt pollen. Fick dra hem en halvtimma tidigare från jobbet igår då allt var klart och jag mest kände PLEASE LET ME GO har gått runt här och snörvlat och grinat hela dagen här!! Köpte hem plocksallad (heh ja igen) (ja jag ska bättra mig) och RÅ-SAFT och slängde på lite is på ögonen. Spännande fredag. Torsdagen var en bättre dag med häng med valpen (har så mysiga bilder som kommer senare idag!) och sedan häng med vänner på kvällen. Så mysig torsdag. Hade varit mysigare om pollen inte fanns men vi kan inte få allt här i världen. Men nu ska jag ta tag i livet och sluta klaga här som en typical pollenallergiker, får spara lite klagande till eurovision ikväll haha. (*ping* ni följer mig på @ JossanAmigo).

Kommentarer
Postat av: FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Vilka fina bilder :)

Svar: Taack :D
Josäfin

2018-05-12 @ 08:12:55
URL: http://feliciao.se/
Postat av: Islycka

härliga bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-05-12 @ 18:01:53
URL: http://islycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0