so I'ma flip the table, turn the club into a moshpit

 
Igår var en rätt så pissig dag så idag kan verkligen bara bli bättre! Hade det jättejobbigt med pollen hela dagen och sedan fick jag otroligt uppblåst mage som gjorde så förjävla ont. Låg på golvet i personalrummet med uppknäppta byxor en halvtimma tills jag behövde komma fram och sätta mig i kassan vid stängning. Var otroligt opepp att dra till stallet efter men drog dit ändå och det var så värt för Amigo var på sitt knäppa humör där halva banan var läskig igen. Dvs det låg en skopa bakom eller något? Så han busade runt där och så myste vi i stallet. Stannade förbi syrran och hennes kompisar och orkade sedan inte åka därifrån så kom hem rätt så sånt. Så idag tog vi sovmorgon till 11, har dragit ihop typ världens godaste sallad på maché, fetaost, tomater, avocado, pinjenötter, soltorkade tomater, parmesan & kallrökt lax. Är ledig idag (inte för att en har kristi himmelsfärd-långledigt lyx utan för att det är min helg och jag är ledig för att jag jobbat lördag haha) och solen skiner, så ska göra det bästa av dagen! Iväg till stallet strax och sedan ska jag möta upp Thea, Sara och lilla valpen! Så vi gör det bästa av denna dag och ignorerar att jag öppnar på jobbet imorgon och ska till stallet och släppa ut hästarna innan. Är för trött för att ens tänka på det haha, men får väl ta och skalla dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0